SAHABAT BAIK.

Friday, September 23, 2011

Pemandu sekalian ni aku nak warning weiii..

Emmm..tgh geram ni..cerita bermula saat smalam aku ke bandar untuk membeli hamper sempena sambutan hari raya dan merdeka.masa pulang tu mmg dah larut malam dalam jam 11 gitu..emm..biasalah kan bila tak da kereta smua org pun akan meninggikan lampu utk melihat dengan jelas apa yg tersedia di hadapan..emm..lumrah manusia lah bila da pasang lampu tinggi ni kdg2 kita terlupa bila ada kereta nak turunkan smula lampu tu...tapi yg aku tak puashati bila da jmpa org lain meninggikan lampu janganlah anda pula meninggikan lampu yg sama n akhirnya hampir membawa eksiden kepada org lain...kan bgs andai anda bagi isyarat sekali je naikkan lampu lepas tu buatlah mcm biasa..ni tak...terus dinaikkan lama2 smpi aku sndiri hampir2 melanggar hadapan kereta tu..

Hah..kpd anda smua...harap lepas ni kalau jmpa sapa2 lampu tinggi di jalan bg isarat je lah jgn nak melawan arus pula nanti korang dua yg merana..k..

Yehhhaaaaa

4 comments:

adan said...

haha.. hari tu aku balik dari tawau time malam.. aku pakai lampu tinggi.. pemandu depan main signal2 sudah.. aku tidak pedulikan.. aku main jalan jak.. haha..

ninest123 said...

louis vuitton, nike free, ugg boots, ralph lauren pas cher, kate spade outlet, louis vuitton, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, louis vuitton, louboutin outlet, longchamp outlet, tory burch outlet, uggs on sale, ray ban sunglasses, louis vuitton outlet, nike air max, cheap oakley sunglasses, nike outlet, longchamp, polo ralph lauren outlet, prada handbags, nike free, nike roshe run, ray ban sunglasses, longchamp pas cher, tiffany and co, tiffany jewelry, air jordan pas cher, gucci outlet, louboutin pas cher, replica watches, jordan shoes, michael kors, oakley sunglasses, sac longchamp, polo ralph lauren outlet, nike air max, louboutin, oakley sunglasses, oakley sunglasses, longchamp outlet, oakley sunglasses, air max, burberry, ugg boots, replica watches, christian louboutin outlet, chanel handbags, prada outlet, louboutin shoes

ninest123 said...

nike air max, timberland, michael kors, replica handbags, burberry outlet online, true religion jeans, hermes, michael kors, ralph lauren uk, nike air max, kate spade handbags, nike air max, nike free run uk, sac guess, hollister pas cher, tn pas cher, lacoste pas cher, michael kors outlet, burberry, ray ban uk, hollister, abercrombie and fitch, converse pas cher, true religion outlet, michael kors outlet, north face, oakley pas cher, coach outlet, new balance pas cher, nike roshe, nike blazer, michael kors outlet, ugg boots, ugg boots, hogan, michael kors outlet, coach outlet, north face, air force, lululemon, ray ban pas cher, vans pas cher, coach purses, michael kors outlet, true religion jeans, mulberry, true religion jeans, michael kors, michael kors, vanessa bruno

ninest123 said...

p90x workout, herve leger, new balance, jimmy choo shoes, hollister, nike huarache, north face outlet, converse outlet, gucci, babyliss, insanity workout, bottega veneta, longchamp, iphone cases, mont blanc, ray ban, nike roshe, timberland boots, birkin bag, asics running shoes, vans shoes, hollister, wedding dresses, celine handbags, ghd, baseball bats, north face outlet, nike air max, instyler, converse, lululemon, nfl jerseys, hollister, mac cosmetics, valentino shoes, lancel, ferragamo shoes, vans, abercrombie and fitch, ralph lauren, soccer jerseys, nike air max, chi flat iron, nike trainers, oakley, louboutin, reebok shoes, mcm handbags, soccer shoes, beats by dre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...