SAHABAT BAIK.

Sunday, September 25, 2011

PERCAYA ATAU TIDAK DENGAN RM5 BOLEH DAPAT RM200 SEHARI..AKU TAK PERCAYA???

ok..kalau anda tgk status aku kat FB itulah yang aku utarakan sekarang nie..sesuatu yang nampak bodoh kan..adakah RM5 boleh dapat RM200 sehari..aduiii..tidak masuk akal kan....tapi...jujur nie...hari ini aku rasa kebodohan aku tu SILAP besar..sebab aku telah mempercayai benda nie..memang betullah dengan RM5 bleh dapat RM200 sebulan malah boleh dapat lebih lagi..,aduiii...aku tertampar abis petang ni bila benda ni berlaku kat aku...AMIN,..syukur...

bercerita pasal duit ni..tipulah kalau anda sendiri tiada masalah kewangan...masalah kewanganlah yang banyak memberi dugaan dan pemikiran kepada setiap manusia..aku pun tidak terkecuali dari masalah ini dan disebabkan itulah pelbagai cara aku lakukan skrg untuk mengumpul aset...mcm2..tak perlu aku cerita disini..namun..betullah ALLAH SWT itu penuh dengan kasih sayang..diberikan kepada ku satu kertas yang menunjukkan bagaimana RM5 boleh menjadi banyak...mula2 tu aku simpan je kertas tu dalam laci..agak2 ada 4 tahun kat situ..but..sebulan lalu aku tiba2 terlihat smula dan ketika membacanya aku mcm nak cuba2 pula buat...emm..aku buatlah apa yg diarah..tak susah pun..lepas tu aku duduk diam. dari bulan lalu..time jumaat baru2 ni masya ALLAH...betul2 berlaku lah...bukan duit kat akaun bank ya..but ...emmm...nak tahu ke apa???betul ke nak tahu apa???hehehehhehehe..nanti aku bagitau...sabar...aku dalam proses mencuba lagi..kalau ok..nanti aku ajar korang semuanya..
p/s   :ni blog aku..so terserah aku nak buat entri apa ye..jangan sibuk

SUDIRMAN
aku menulis bukan kerna nama

2 comments:

Jerul said...

bha ajarr laaa .. aku mauuu .. hmmm .. desperate money suda niii :(

hawiz said...

wahh..nak gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...