SAHABAT BAIK.

Tuesday, April 26, 2011

KENAPA aku, KaU dan DiA MEMBUAT BLOG???

malam ini...setelah membaca satu entri contest pasal sahabat di blog seorang sahabatku..aku terfikir seketika...kenapa aku..kau dan mereka membuat blog???adakah kerana populariti???adakah untuk glamourrrr.???adakah untuk perkongsian????..adakah untuk menunjuk-nunjuk???adakah untuk APA???

bagi aku..blog adalah dunia keduaku..blog adalah tempat untuk aku meluahkan sesuatu yang aku tidak dapat nyatakan di dunia nyata..blog adalah sahabat baikku..blog adalah tempat yang membenarkan aku mengungkapkan seribu satu bahasa tentang rahsia, tentang kesedihan, tentang kegembiraan, tentang sahabat, tentang keluarga dan semuanya kerana disinilah aku menjadi diriku sendiri...iya...inilah duniaku..dunia bagi insan yang tidak punya apa2 dan tidak punya sesiapa...it's me....

bukan jumlah follower yang ramai yang aku harapkan..bukan juga jumlah komen yang banyak aku impikan cuma aku menginginkan dari penulisan ini ada insan lain walaupun hanya seorang mendapat manfaat daripadanya..AMIN.. 

ANDA PULA BAGAIMANA??


CONTEST PASAL SAHABAT MASIH BERJALAN SEHINGGA 1 MEI INI...sila2 lah join bagi yang tidak join lagi...sila lihat entri di bawah...

daaa..harapanku...mau dapat ramai kawan dari BLOG...

SUDIRMAN
aku menulis bukan kerana nama

12 comments:

wan nur syuhada said...

yeah... btol 2 abg man... berblog ntk dpt lbh kwn.. krn, apa yg diceritakan di blog mmg tulis ikhlas dr hati... dr sini lah kita boleh knal seorg shabat... :)
hope jiwa sy smpai ntk trus menulis mcm abg man...

teruskan menulis yer abg man..:D

ajiep aries said...

ermmmm...mmg btl...spt sy jg minat dgn dunia blog oleh d'sbbkan entry abg man yg sngt best n menarik utk d'bc.....:)

aNiss :):) said...

berblog untuk berkongsi dan meluahkan rasa... sambil bertukar pendapat sesama blogger...

follower ramai tak penting... asal ade pembaca setia kan??? hehehe =)

adan said...
This comment has been removed by the author.
adan said...

salam.. bro.. aku setuju dengan komen aniss di atas.. pembaca setia yang penting.. dan untuk pengetahuan ko yang sememangnya ko pun tahu sejak azali lagi... AKU ADALAH PEMBACA SETIA BLOG KO INI..! ada faham..? aku sengaja pakai huruf besar agar ko sedar.. hahaahaha...

aku jugak sokong dengan kata-kata ko.. blog ni menjadikan kita jadi diri sendiri.. cakap la apa sahaja dalam blog.. janji jangan mengata SULTAN..hahaahaha...

kenapa aku suka blog ko? sebab penulisan dalam blog ko dapat memberikan semangat padaku.. maklumlah ko kan cikgu kaunseling.. pandai saiko2 orang.. kahakakha..

thanks bro.. ^_^

psssttt panjangnya komen ku.. kahkahakhakah

wei..!! lagu apa ni woooooo...

Hazieq Sanat said...

Saya menulis blog untuk berkongsi pengalaman pahit ,suka,duka dengan insan lain....

www.ajit171.blogspot.com

Unknown said...

bagi aku, buat blog ni bukan la nk cari populariti atau sebaliknya, malah aku wat blog ada lah tempat untuk berkongsi pendapat atau cerita, serta menambah kawan.

dan juga aku anggap blog ni adalah kawan baik aku juga..hehhee

eiela said...

saya buat blog untuk mengisi lapang, meluahkan perasaan, hilangkan stress, sharing information, mencari kawan dan paling suka sebab saya suka menulis.

Latest Entri :
Hal Remeh Tapi Kena Ambil Serius

DanieL AdiE said...

i do love my humble blog...

ibu HARRAZ said...

sy join contest....http://www.gadizmlayu.blogspot.com...

Unknown said...

www1020

oakley sunglasses
supreme clothing
louboutin shoes
nike shoes
christian louboutin outlet
red bottom shoes
vibram five fingers
adidas yeezy
canada goose outlet
mlb jerseys

tedikne said...

my website 7a replica bags wholesale linked here replica ysl handbags i thought about this best replica designer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...