SAHABAT BAIK.

Tuesday, February 8, 2011

JOM TGK GELAGAT PELAJAR MERENTAS DESA

hai..wah..gigih abang sudirman korang update blog kan..hahahha..abg???muntahhhhhhhhhhh..hehehhe..emm..sebelum nak bagitau skrg ni man sedang duduk di dalam opis memakai pakaian biru (emm..semangat rumah biru ada lagi ya) dan di hadapan pula ada beberapa pelajar sedang memakan keropok ikan..(sah2 lah kan man pun cuit2 sekali keropok mereka)..hehehe..

semalam telah berlangsung dengan jayanya sukan tara dan merentas desa yang mempertandingan rumah2 sukan..ada 4 semua ya..Man ketua rumah TSUNAMI (biru)..yang lain tu kuning(huricane), merah(twister) dan hijau(greg)...

ok2..mesti korang tertanya-tanya siapa yang menang kan??hehehehhe..semenstinya rumah man lah yang menang keseluruhan dalam merentas desa tapi untuk sukan tara hanya tempat kedua kalah 2 mata dengan twister...tapi tak pa sebab paling utama kami serumah dapat sama2 bergembira, ketawa, main lumpur n berpeluh beramai-ramai..hihayyyy...amin...
 kelihatan di situ wajah kesayangan hamba yang amat hodoh aksinya..hahaha..tinggi tak..tinggi tak...hahahaha
 ni lah saat2 mengembirakan apabila rumah Man (tsunami) menang keseluruhan...yeh...tak kira ramai orang ke tak kami tetap berdiri...semangat sukan lah katakan....siapa agaknya yg angkat pelajar tu??hahahhah..guru lagi eksited berbanding pelajar ok..
 meriah je muka2 pelajar nie...
 barisan putera yang juga penyumbang kepada kemenangan...mereka ni kalau depan kamera suka sangat...akrabnya mereka...
 antara guru-guru rumah sukan tsunami yang banyak membantu...yg baju putih tu pelajar ya tapi besar mengalahkan guru...
 puteri2 rumah tsunami...
sekarang mari kita lihat pencabar2 dari rumah lain..
  gelagat pelajar yang di paksa utk melompat jauh..ambik kau..masa burung patah sayap dah..masa ni man suka sangat sebab dapat ketawa kuat melihat aksi pelajar...bukan mengejek k but sekadar nak riuhkan suasana...
 hah..rumah greg..hijau tetap hijau..kaki ayam tetap kaki ayam..tetap semangat ya...
 1 ,2 , 3 lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
heh...tinggi tak lontaran ...harap2 tiada yang kena..hehehhe
 rumah twister

itulah gelagat2 pelajar masa aktiviti merentas desa dan sukan tara..meriah tetap meriah..emmm..korang tak rindukah suasana masa sekolah dulu...hihayyyyyyyyyyyyyyyyy

19 comments:

apezs shah said...

Salam

Wah wahhhh biar betol..
Pelajar ada yg tinggi sakan betol rendah bukan main pula..
Cikgu dia pon tinggi amat...:p

AfiQ said...

eyyyhh???!! kata lari jugak..tp pkai jeans! haahaha..nmpak sgt chegu nye nek moto time budak2 larik!!! hahahaha

sudirman said...

apez-yer..tinggi..184...
afiq-lari lah...but tak de dalam gambar..ihh..tanya lah budak2...tanya cepat.

najah hijriah said...

best glr tgok budak2 tu...happy glr diorg tu...hahaha

::Cik Zatie:: said...

meriahnya! teringat zaman cikzatie skolah2 dulu. hehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mana kau kata berlari bersama2????

sudirman said...

najah-mmg happy..tp cikgu2 pula yg lebih2..hahahahha
cik-yer...so mengulanglah sekolah ya..ambik UPSR balik..hahaha
ahmad-gambar tu tak cantik...hitam je berpanas..so..budak2 kata tak payah masuk..hahahah

AmirFX said...

Hepi jer muka dierang g main kat luar.. Dulu2 asyik dalam kelas jerr.. Nak tdo pun dah boring giler dalam kelas...

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

seronoknye sekolah... rindu jugaklah dekat sekolah...

dulu OE waktu sekolah, time sukaneka je, mesti duduk tepi je...
cikgu suruh lari, OE lari setengah jalan je...
cikgu suruh masuk merentas desa, tak sampai suku, tumpang cikgu naik motor balik sekolah semula...
huhuhu... terkenang waktu sekolah dulu...

waktu paling seronok adalah jadi budak sekolah... hehehe... (n_n)

adan said...

baca entri ni ingat pulak time sekolah dulu.. best2.. tapi pelik juga tgk lompat dalam pasir basah tu... hujan ka time sukan ni?
tapi serius aku tgk cikgunya lagi excited.. hehehe

Zurina J. said...

comelnya anak muridmu cikgu...
aku pun mau jd cikgu bah, tp nda kesampaian..
eh, eh.. kebetulan sampai sini..jumlah ke gathering WSB mei nanti...:)

hot flare said...

wahh..best..rndu zaman sek rendah n menengah.....mesti riuh kan..ermm..mcm nak putar masa ja/..huhuh..dlu masa sek men umah sukan nama sumayyah..warna kuning..perghh...sek rendah umah kuning jugak..lpa plk namanya..zaman sek mmng best sekali berbnding dk kat U..huhu

NURUL NADIAH MAMAT said...

sempat lagi update blog ye....
teringat time skolah dulu.....sonok....

Awangku Johan said...

hahaha.. aku ternampak member Classmate di UPSI si Solo @ Idzwan Matsum.. amacam ia d sana?? ok jg ka Abg Sudir?? harap2 ok la kan.... AKu d sini pun bizi.. dah la jadi jurulatih tuk olahraga sekolah p pringkat Zon... fuhh hari2 kena ada kat skolah shingga pukul 5.30 pm...

TINA said...

wajah2 bdk sklh

Fara Farhana ♥™ said...

teringat pulak zaman sekolah dulu. :)

merentas desa, sukaneka, ekspo kelab/persatuan.ohoh.rindu pulak =.="

Anonymous said...

Hi there to every body, it's my first go to see of this weblog; this website carries remarkable and truly good material in support of visitors.

My site; appliance repair Wesley Chapel Florida Florida contractors

Anonymous said...

Thanks very nice blog!

my blog post: professional appliance repair Clearwater FL

Anonymous said...

Somebody essentially assist to make significantly articles I would state.

This is the first time I frequented your web page and to this point?
I surprised with the analysis you made to create this
particular publish incredible. Wonderful job!

Also visit my website ... sameday service appliance repair Dunedin FL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...