SAHABAT BAIK.

Friday, January 14, 2011

Jom tgk Gelagat Pelajar Sekolah Depan Kamera!!

JOM IMBAS KEMBALI ZAMAN PERSEKOLAHAN.
hah..hari ni abg sudirman korang nak ajak korang ramai2 saksikan gelagat pelajar sekolah bila berada depan kamera..emm..man yakin..kita pun dulu mcm ni kan..depan kemera je mula lah tu buat pelbagai aksi dan tidak kurang hebatnya juga yang berlari tak nak bergambar..hey!!kenapa nak lari?ingat korang cantik sgt ke nak lari2..hahahaha..tu lah Bahasa menyindir n bergurau senda yang Man suka guna bila pelajar2 Man mengelak nak di gambar..dengan sipu2 malunya mereka akan bergegas ke depan kamera semula...Pic ni ambil sebelum aktiviti Kokurikulum dijalankan..datang awal kan so ambil masa beramah mesra dengan pelajar2 dulu..hihayyyyyy..
 Tak tahu apa mimpi baik pelajar2 ni semalam sampaikan pakai tutup mulut segala..nak kata musim Selesema burung tak juga...
 ok2..cikgu nak tgk aksi kreatif..emm..ni lah jadinya..melompat tak ingat dunia..hahahaha..but nice kan..(ayat cover)..hihihi
 apa lagi..tuan punya kamera mestilah nak join sekali...biasa2 je Man ni..tak hensem pun kan..ni kat tapak perhimpunan ke2..sebab sekolah man ada dua tapak perhimpunan..
 ikut je mereka ni apa cikgu dia buat..hahahhahaha
 sekelompok pelajar yang suka duduk di tangga..rasanya tangga tu selesa kot nak duduk...empuk katanya...so..lepak2 sekejap sambil cerita2 masalah pelajar..stail santai2...
 tiba2.."cikgu angkat saya cikgu..baru ambil gambar"..hahhahaha..nasip tak campak turun...
 hah..bila nampak saja Man bawa kamera..ramai lah yang keluar kelas ajak masuk dalam kelas ambik pic mereka...
 ni lagi..Man buat skill apa2 je mesti budak2 akan ikut..hahahahha
 yeh...best bila pelajar suka sama kita..but...kena lah pandai kan jgn sampai kepala dipijak...
 geng2 minah pintu..suka sgt duduk kat pintu..so..Man pun join duduk n mula korek rahsia kenapa suka duduk kat pintu...tak salah rasanya duduk mcm ni..but..kenapa ada guru2 lain marah bila pelajar buat mcm ni?tak faham
hihihihi..hah tu dia..malu2 lagi yer....
tgk tak tanda nama kat dada tu..hah..Man punya kerja tu..hihihihi..pelajar baru kan...

ok..sekadar perkongsian untuk kita imbau kembali zaman2 sekolah dulu..yeh...rindu tak nak sekolah balik?hihihihii


SUDIRMAN
"aku menulis bukan kerna nama"

39 comments:

♥ AMOYELLA said...

ooohhhh...rasa tak sabar pla nak jadik cikgu! oh cepatlah 3 tahun!

sArAh said...

wah.. best kalau dpt cikgu yg sporting camni.. ape2 pun zaman sekolah mmg best.. :)

Noor Arikal Mohd Razali said...

hehe , comel je adik adik tu :D happening gila gambar ni , sporting habiss .

sudirman said...

amoyella-yeh..cikgu jg kah??
sarah-hehehe..jadi cikgu sebagaimana dulu anda mau cikgu yg macam mana..hah..jadi lah mcm tu
noor-yehh..pelajar2 mmg bestttttttttttttt

♥ AMOYELLA said...

belum g...teacher soon to be. masih pelatih lagi

sudirman said...

amo-yeh..harap dapat jadi cikgu yg cemerlang..heheheh...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gud job man!!!!!

fara farhana ♥™ said...

terasa rindu pulak nak sekolah.bukan rindu kat bangunan sekolah.rindu kat kawan-kawan, kat cikgu, suasana sekolah. :(

tiba-tiba tukar fikiran, nak jadik cikgulah! :)

cerita-gadis-ini said...

best giler de cikgu mcm ni..ni yg nk belajar balik ni..hehehhe

hacimun said...

eh eh cool lah cikgu ni :D

AmirFX said...

Gambar yang tiga last tue cantik.. Nampak ceria jer dierang bila bergambar.. Dulu2 cikgu aku takder yang bawak kemere nak ambik gambar.. haha...

KyêrulL said...

oh~ kerinduan yg teramat sgt² dekat zaman persekolahan.. hurmm byk pahit manis , suka dan duka.. arh~ rindu rindu.. nk jdi cikgulah hahaha.. tp cikgu memandu.. hiks3

dyba gula-gula said...

nk jd cikgu bleyh??

cik juja mafia said...

oh....kalo sy cikgu misti jadi camni jugak!...^_^

mia.azlin said...

teringat plak zaman sekolah sy dulu :)

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu alah kite rindu pulak kat sekolah.wah cikgu nampak macam sebaya je umur ngan diorg awet muda ni he3..

izzati shahidan said...

oo,abg sudirman niy ckgu upenye. . bwu taw,heheh. . sporting eak ngan plajar. . bgus2. . zaty pown thun niy last year skolah,sdeynye. .

ameerzzz said...

mesti ramai kan student yg rapat dengan abg kan3.....hehe....dulu sy pun baek ngan cikgu kaunselor....lalala

Muhammad Alif Bin Bohari said...

cikgu yg berkaliber la katekn..huhu..mmg rmai la student rapat..:)

sudirman said...

ALL-emm..jgn lah gitu..man ni cuma berusaha utk jadi guru yang disukai n dihormati..jadikan murid itu kawan, sahabat n adik sendri..barulah sama2 dapat belajar..win-win ..dua2 menang..hehehe

akU GaDis said...

wahhh,, cikgu sporting! besh2,,

... said...

as salam..
waaa...teringat masa bergelar pelajar sekolah...
rindunya.. :)
seorang cikgu ya? baru ziarah sini.jadi tak tahu.huhu..godek2 dulu isi blog ni :)xx

cik atra :] said...

wahhh . comel gelagat plajar plajar cikgu...ditambah dengan hayatan lagu blog cikgu nie...memang syokk :) *saya pggil cikgu coz saya baru budak tingkatan 4 . kira anak murid cikgu jugak lah kn ? haha . teringin nak dapat cikgu sporting mcam ckgu man nie....:")

Si DauN CeRi said...

alaaa..ni yg teringat zaman skola ni..

cam sempoi je cegu man ni..
sure seronok budak2 tu dpt cegu bes an. semangat je nak g skolah.

NURUL NADIAH MAMAT said...

bestnye tgk pic dak2 skolah nie....
plg suka tgk pic duk tepi pintu...hii...
cgu2 marah sbb cgu2 xleh duk lepak tepi pintu mcm anak murid dorg wat....mesti t org ckp buang tabiat...hee.... :)

:: Zanna :: said...

Wah~~ happy tol masa zaman sekolahhh...mmg x de mslh nk difikirkan pun..enjoy!!! huhu~~

jom jalan2 kat mid valley ^.^

Farhana Sahri said...

cantiknya sekolah ni..

mier_eirul said...

aku tguk cekgu die yg trlbh xcited ba..hikhik

Amy Syaquena said...

Beruntung murid2 awak dapat cikgu sporting macam awak he3...

Khairul Antasha said...

cikgu yg sporting..heheheh

cik violet said...

cikgu!! style ar..sportg gler dgn student ;)

nadzirah aqilah said...

rindunya zaman sekolah.. sob3..

eh2.. style la cikgu! syok2..

hot flare said...

bertuahh dapat ckgu mcm ni..klo zaman sek kami da ckgu mcm ni ok..huhu..tpi bersyukur la..kerana ckgu, kami smoa berjaya....tapi awak mmng sporting..n da style laa seorang ckgu..ermm....

Ekin_Alia MySara said...

owhh.man ni cikgu ye....selamat pagi cikgu!!!

Siti Nur Amirah said...

komfem cikgu ksayangan nih!komfem lahh!!hehe;)

fieYa said...

hMMm nice pictUre la siR

uritatakarawa said...

nice One...

Anonymous said...

all the time i used to read smaller articles or reviews which as
well clear their motive, and that is also happening with this
paragraph which I am reading at this place.


Feel free to surf to my web page; washer and dryer appliance repair Wesley Chapel Florida Florida

Anonymous said...

Howdy! This is my first visit to your blog!

We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.

Your blog provided us valuable information to work on.
You have done a wonderful job!

Here is my web page yellow pages ad for appliance repair Dunedin FL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...