SAHABAT BAIK.

Wednesday, January 12, 2011

Emm..Saya Sayang kekasih Saya

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

hey!!jumpa lagi..hehe..tq kepada anda yang tak jemu2 melawat blog Sudirman ni..hehehe

ok2..sapa tak sayang kekasih??uii..tipulah kan kalau ada yang tak sayang kekasih..man sayang kekasih man tau (e,,man ni ada ke kekasih)..jap..fikir dlu...hahahha..dasar lelaki..

emm..entri ni terfikir nak buat bila ada seorang guru masuk jumpa man kat bilik Kaunseling n dia cakap gini .."man..tadi di kelas kan aku cerita pasal kekasih semua budak2 suka oh..ketawa saja durang..aduiii..lucu2 bah aku tgk budak2 kita ni..baru..ada lagi menanya..Cikgu Sudirman tu boyfriend cikgu kah?"...(sila guna bahasa sabah yang pekat ya sebab dia ni sabah asli)..hahahhaha

aku pun jawab "hey!!sapa budak tu?aduiii..dia sayang kau bah tu jadi kau bagilah dia kasih sayang sewajarnya..nanti kalau kau mati ramailah insan2 akan mendoakan kesejahteraan mu kan3x..??(rasanya time man cakap kan3x ni mesti kepada angguk2 n mata mcm nak sepet skit ..hahahhaha..man suka buat mcm tu bila nak dapatkan kepastian..

k..cakap pasal kekasih dan kematian..di Amerika seorang lelaki yang terlalu sayangkan isterinya telah tekad untuk melakukan sesuatu setelah isterinya meninggal diusia 29 tahun angkara sakit jantung..Sebelum si isteri Meninggal dia telah melafazkan kata akhirnya iaitu "daling..kita bertemu di syurga ya"..(emm..mcm filem hindi pula mereka ni 
kan.hahahha)..tapi..si Suami tidak mempercayai kata-kata isterinya..

Maka untuk mengelakkan si suami menderita kehilangan isterinya serta tidak dapat lagi menatapi wajah kekasihnya itu maka lelaki tersebut iaitu Jeff Green telah mendapat idea..Jeff telah membuat isterinya sebagai meja kopi di ruang tamu rumahnya(diawet dan dibekukan agar tidak busuk n reput)...em..mcm mana tu..dan paling melucukan apabila ditanya tidakkah isteri anda akan marah jeff menjawab "isteri saya seorang yang kelakar dan sangat2 lucu so saya pasti dia tidak akan marah dengan tindakan saya ini dengan menjadikannya meja kopi diruang tamu kami.."..opsss...hahaha (cerita ni kisah benar ye)

hah...korang nak buat mcm ni tak..ihhh..


SUDIRMAN
"aku menulis bukan kerna nama"

19 comments:

^mISz MatAHarIEy^ said...

erk.. x seram kah tnggl bersama mayat? eiysk.. sebab cinta manusia buta.. betol kah?

cik yatt said...

ngeri jew,,huhu

KyêrulL said...

hahahaha~ keseraman kot buat mcm nie.. mau mlm² kena ganggu, ggggrrrrr ! gilak betul

cerita-gadis-ini said...

horrornye.....

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ko ade brani bah???

AmirFX said...

Fuhhh.. Dasyat... Nie agama mana lah dia ekot nie..

cik LaLa said...

erk..tamo r mcm ni..takot.ngee..

fara farhana ♥™ said...

haish.gila apa?di buatnya kang tiba-tiba perempuan tu bangan.haru..

:)

adan said...

cinta mati...!!! kesian pada mayat tu..

♥ AMOYELLA said...

bulih bha kalo ko...tp, amoy nda mo lah kena awet gitu.

E.d.Y said...

eeeww..menakutkan je

nuhara said...

gilelah..klu syg pun jgnlah buat cam tue...
ape2 pun tabitlah laki tue sgt setia dan syg pda isterinye :)( tgh fikir ade x laki mcm tue lagi yer dlm dunia nie) -.-'

nadzirah aqilah said...

adoii.. urang mcm ni pun ada kan.. kin takut bha tu.. hehehe

sudirman said...

hahahhaa..sayang pnya pasal kan..tp ndak takut kah tu ya..ih..skali bangun tgh malam..hahahah

hot flare said...

takott kt...rsa2 p skli tu ja la umah diaa..xsnggup nak tgkk...xpsal2 dpt skit jntung nnty..sbb terkjut..tgk2 isteri bngun dk depan mata..haaa

saljihitam said...

gile --"

cAhAya hAti said...

adakah.. syg gyla ney ma wife dy .. ^^

Anonymous said...

This is very attention-grabbing, You are an excessively skilled blogger.

I have joined your rss feed and look ahead to in quest
of extra of your wonderful post. Also, I have shared your site
in my social networks

Look into my blog - washer and dryer appliance repair Wesley Chapel Florida Florida

Anonymous said...

This is my first time pay a quick visit at here and i am actually pleassant to read
everthing at alone place.

Feel free to surf to my homepage ... freezer & appliance repair Dunedin FL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...