SAHABAT BAIK.

Wednesday, December 8, 2010

SUMBANGAN IKHLAS KEPADA PENGUNJUNG BLOG TERSAYANG.

 
senangkan...ok2..jgn salah faham yer..ni bukan skim cepat kaya (ble kaya ke dengan RM200) tapi sekadar nak berikan hadiah kepada pengunjung2 blog ku nie..aku tahu..blog aku ni tak lah seramai mana pun pengunjungnya cuma sekadar untuk menghargai jasa2 korang yg tak jemu2 menjenguk..hihi
ok apa lagi ditunggu..teruskan daftar sana..hihihi..kalau tak tahu buat..mesej je kat FB gue..

p/s-kalau tak percaya n tak mahu..keluar je dari sini..berambus cepat.
kalau permulaan ni ada kemajuan akan diusahakan untuk mencari sponser besar-besaran..mana tahu ble bagi korang rm500 ke, rm1000 or maybe lebih lagi lepas ni...(da ada niat ni)..hehehe 
see ya...

SUDIRMAN
"aku menulis bukan kerna nama"

5 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

oledy ur folower...hehehe

*kne tggu ni k...sabar2!!!!

butangbutton said...

x sabar nk menang nie...
haha...

sudirman said...

kena tunggu bila man keluarkan entri apa yg korang kena buat..maybe man akan pilih lebih dari seorang..sbb dapat sponser ni..hehehe..

.FH. said...

da jd follower..nice blog..

dyba gula-gula said...

da lme follow blog ni... hehe...
den nk join yo....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...