SAHABAT BAIK.

Saturday, October 23, 2010

kerja..HITACHi...apa itu HITANCHI..hehehe

huhu..nak update blog pula..ni kerja yang tiada kerja time sabtu semalam..emm..buring tahap gaban tp tak ble bertukar menjadi gaban so tiba2 dapat sms murid2 ajak jalan ke sedco (tmpt lepak kat kinabatangan nie)..apa lagi pegi je lah..aduh..sebelum gerak tu kena kemas bilik dlu kan..hah..ni dia bilik aku yang tak seberapa nie..serba hijau sebab aku minat hijau...bilik bujang k..so..sapa nak jadi bini aku angkat kaki cepat..hahahhaha
ni lah bilik aku yang serba kekurangan nie..hehehe..sinilah tempat aku suka mengelamun dan kurungkan diri..hihihihi...
 mesti ada TV dan Astro dalam bilik..so..lepaking dalam bilik je...

 sebelum gerak tu sempat lagi ambil gambar ala2 model ni tpi..hah..tak sesuai jadi model sebab tak de rupa dan pemalu bila depan kamera..,hahahhaha
 saja angkat berat..hahahha..lepas je ambik pic ni terus ketawa ramai2..hahahha
 yeh..minum petangku pastinya ali cafe...time ni kat restoran yer..sedapnya..korang nak ke??sini aku belanja...time ni aku hampir2 belasah seorang pekerja kat situ..dia tumpahkan milo atas meja lepas tu dia masuk dalam dia masukkan ais dan air yang dia dah minum separuh ke dalam cawan yang milo tertumpah tadi...ohh..ko fikir aku tak tgk lah yer...siap kau..saman ni..saman......
 ni dia orang2 yang paksa aku berjalan cari kerja yang tak pasti kerja apa..emm..atas bukit ni nampak semua bukit botak kat belakang tu..heheheh..tempat ; kinabatangan, sabah
 hahahahhaha..time ni kami main masuk je kat trik hill ni...kena marah but buat muka ala2 kena histeria..terus pakcik tu takut...hahahha..ko fikir kami apa pakcik...power ranjers pula nie..hahaha
 time ni aku tahan nak ketawa sebab tiba2 seorang murid aku cakap "cikgu tau kan apa kepanjangan bagi HITACHI...iaitu HITAM TAPI CHINA...adui..sakit perut aku ketawa nie..hahahha
ni dia ..sempat lagi backround kereta tu yer..,hehehhe..singgah perabot chan jap nak tgk almari untuk bilik kaunseling..ok...pesanan hari ni...kita adalah apa yang kita fikir..andai anda fikir anda ble..pasti ble..but..andai anda fikir anda tak ble..gerenti tak ble....tiba2 murid aku menyampuk kat belakang ni.. "cikgu, kalau kami fkir kami babi..babi lah tu kan"..hahahahha...terus tanganku di mukanya..hahahah....

                                                                              SUDIRMAN
"Segalanya berbicara dan mendengar dari HATI"


2 comments:

Zulkifly Omar said...

kalau kat tmpat aku.. akmi tak panggil hitachi.. panggil angsung.. haha

Nor Dila iEla said...

adoyaii.. sampai merah pdm muka ana..coz baca di atas tu.. lawak eh murid tue.. hahahahahaha adoyaii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...