SAHABAT BAIK.

Tuesday, October 19, 2010

AKU dan Kerjayaku?

emm..adui..kaki mcm mau patah ni selepas senamrobik tadi..mmg best giler..sbb menari dan terus menari sampai tak ingat dunia..sekali skala kedengaran suara murid2 jerit.."pweittt"..hahaha..ada kawan guru tu lagi best..walaupun badan sekeras batu kelikir di sungai kinabatangan sana namun "confident" je menari k...sekali skala aku menjeling ke astaka terlihat guru2 lain sedang ketawa melihat aksinya..bila aku toleh "Ya Allah..mmg lucu lah..mengalahkan robot dalam filem the star war tu..huhuhu..ok2..ni nak citer pasal aku dan pelajarku...em....bila bercerita pasal PELAJARku ..em..aku mmg akan teruja sgt sbb aku betul2 suka dengan dunia kerjaku skrg sbagai guru..aku tahu ramai yg mengata sumbang dibelakang but..biarkan mereka terjun dengan labu2 mereka..apa pun yang kamu mau katakan sampai terkeluar panjang lidah2 korang dan akhirnya melilit di jambatan tamparuli tu sbb banyak sangat nak berkata pasal aku..biarlah yang penting aku tau apa aku buat dan aku tau apa sebab munasabah di atas semua perilaku aku..hehehehe..(nada ndak puas hati nie)..huhuhu..but..terima kasih lah di atas segala kritikan dan teguran tu semua aku terima..bagi aku senang saja..apa sahaja yang boleh membuat orang lain terutama pelajarku gembira dan disamping kegembiraan itu mereka tersuntik untuk berusaha dan berjaya ..aku akan lakukan..mereka juga umpama keluarga bagi aku..

 terima kasih kepada Iecul (Aeba Restoran) sebab belanja kami semua tadi..biasalah dia kan pemilik restoran tu..hehe..kalau cikgu tau cikgu ambik banyak2 makanan tadi..hahahah..kenangan 20102010..
aku dan pelajarku lagi..emm..sapa2 ikut aku ke mana2 program mmg untung sebab aku suka bawa pelajar "sambil menyelam minum air" selain ke tpt program aku akan bawa mereka melawat tempat lain..saja kan nak lepaskan tekanan mereka di sekolah..hehehe
ini bukan pelajarku yer..hehehhe..but aku suka dengan tupai nie..jinaknyaaaaa...rasa nak bawa pulang rumah saja buat jadi kawan..hehehe..sbb aku suka orang yang manja2 nie..hahahha
 apa pun..walau aku sesibuk macam mana pun..walaupun aku ni kdg2 suara tinggi, walaupun aku ni kadang2 suka menyuruh..but..dari dalam hatiku aku sayang semua murid2 ku dan paling penting adalah murid dalam KELUARGAku sendiri..merekalah segalanya bagi aku..semua suara,luahan dan segalanya yang aku lakukan semuanya untuk mereka...tiada Ibu dalam gambar ini kerana Ibuku Allah lebih menyanyanginya..amin..

  SUDIRMAN
"Segalanya berbicara dan mendengar dari HATI"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...