SAHABAT BAIK.

Sunday, January 8, 2012

BETUL KE KORANG KALAU NAK KAWIN CARI YANG BAIK HATI SAJA??

hai...salam semuanya..baru balik dari perhimpunan pagi ni..ambik masa sedikit dalam 5 minint untuk rilekskan kepala sambil menaip entri ni..emm..tadi masa perhinpunan adalah seorang guru tu cakap kat aku..kalau ko mau kawin kan dir ko carilah yang baik..yang pandai masak dan pandai layan suami..muka tu tak kisahlah sebab nanti kalau tua buruk juga semua tu..hehehhe...selepas je aku dengar ungkapan tu terus aku terfikir pasal entri ni lagipun perkara ni aku ada nampak dalam salah satu pages Sandakan baru2 ni..so korang fikirlah ya n bagi jawapan mana yang korang mahu pilih..hati ke rupa..hahahhahaha

KEPADA KAUM LELAKI
andai korang diberi pilihan untuk memilih wanita cantik dan memang sangatlah cantik tapi kurang ajar, busuk hati,pengumpat,hati seburuk ikan busuk tapi memang cantik sangat, body tersangatlah cantik orang kata memang dialah paling cantik tapi kerja malas, pengotor kat rumah tapi kalau keluar rumah memang cantik dan semua orang akan kagum kepada anda sebab ada isteri secantik itu...dan pilihan kedua seorang wanita yang tidak cantik tapi hati punyalah baik, betul2 terbaiklah dia nie..hati sewangi kasturi seakan perfume Gucci....soalannya yang mana satu akan menjadi pilihan anda...ni gambar2 untuk rujukan korang...yang cantik dan yang kurang cantik..yang manalah menjadi pilihan anda wahai lelaki2 diluar sana..hehehhe

 kredit to warga 1 Sandakan

KEPADA KAUM WANITA
andai korang diberi pilihan untuk memilih lelaki tampan dan memang sangatlah tampan tapi kurang ajar, busuk hati,pengumpat,hati seburuk ikan busuk tapi memang tampan sangat, body tersangatlah cantik orang kata memang dialah paling tampan tapi kerja malas, pengotor kat rumah tapi kalau keluar rumah memang kacak bergaya dan semua orang akan kagum kepada anda sebab ada suami seperti itu...dan pilihan kedua seorang lelaki yang tidak tampan kira hodohlah tapi hati punyalah baik, betul2 terbaiklah dia nie..hati sewangi kasturi seakan perfume Gucci....soalannya yang mana satu akan menjadi pilihan anda...ni gambar2 untuk rujukan korang...yang tampan dan kurang tampan..yang manalah menjadi pilihan anda wahai wanita  diluar sana..hehehhe

kredit to warga 1 sandakan

hah..pilih jangan tak pilih...hehehhe..sekadar suka2 ya..

SUDIRMAN
aku menulis bukan kerna nama

17 comments:

Ayuni said...

hm, yg average...

sudirman said...

hehehhehe....ssh kan mau buat keputusan..sampaikan ada kawan cakap mau membujang je seumur hidup

Anonymous said...

ambik yg sedap mata memandang.

sudirman said...

sedap mata memandang??mcm mana kalu rupa n perangai macam entri ni..hah...

ralphrazaq said...

kalau terpikat dengan keperibadian konpem akan terpikat dgn tuan empunya badan juga

sudirman said...

wowowowoow..ye ke ni???

ralphrazaq said...

yela...hahahaha tp selalunya tgk muka dulu kikiki

yaya zulkiflei said...

cari yang setaraf kan :)
cukuplah cantik dimata kita .

sudirman said...

yaya-so yg mana ko pilih antara semua tu??hehehehhe

Adylia Qarissa said...

kebiasaanya Tuhan dah tentapkan siapa jodoh kita...yang buruk itu tidak semesti tak elok kan??

apa pon kita kena yakin dengan takdir darinya...kalau cantik dan encem pon tak guna kalau perangai macam syaitan..betul tak?? :)

sudirman said...

adylia-so...dari dalam hati awak lah...antara pic2 di atas n pilihan2 tu mana yg awak pilih???

Cik Ungu Kamila said...

alaaa, 2 pilihan je ke ? ahaks -_-'

sudirman said...

hahahhaha..so..membujang lah korang..kakakakakka

Anonymous said...

Wow that was strange. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that
over again. Anyway, just wanted to say great blog!


my webpage :: oven repair Wesley Chapel

ninest123 said...

louis vuitton, nike free, ugg boots, ralph lauren pas cher, kate spade outlet, louis vuitton, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, louis vuitton, louboutin outlet, longchamp outlet, tory burch outlet, uggs on sale, ray ban sunglasses, louis vuitton outlet, nike air max, cheap oakley sunglasses, nike outlet, longchamp, polo ralph lauren outlet, prada handbags, nike free, nike roshe run, ray ban sunglasses, longchamp pas cher, tiffany and co, tiffany jewelry, air jordan pas cher, gucci outlet, louboutin pas cher, replica watches, jordan shoes, michael kors, oakley sunglasses, sac longchamp, polo ralph lauren outlet, nike air max, louboutin, oakley sunglasses, oakley sunglasses, longchamp outlet, oakley sunglasses, air max, burberry, ugg boots, replica watches, christian louboutin outlet, chanel handbags, prada outlet, louboutin shoes

ninest123 said...

nike air max, timberland, michael kors, replica handbags, burberry outlet online, true religion jeans, hermes, michael kors, ralph lauren uk, nike air max, kate spade handbags, nike air max, nike free run uk, sac guess, hollister pas cher, tn pas cher, lacoste pas cher, michael kors outlet, burberry, ray ban uk, hollister, abercrombie and fitch, converse pas cher, true religion outlet, michael kors outlet, north face, oakley pas cher, coach outlet, new balance pas cher, nike roshe, nike blazer, michael kors outlet, ugg boots, ugg boots, hogan, michael kors outlet, coach outlet, north face, air force, lululemon, ray ban pas cher, vans pas cher, coach purses, michael kors outlet, true religion jeans, mulberry, true religion jeans, michael kors, michael kors, vanessa bruno

chenlili said...

cheap ray ban sunglasses
hermes handbags
moncler jacket
polo shirts
ugg outlet
cheap ugg boots
cheap jordan shoes
oakley sunglasses outlet
celine bags
jordan shoes
hzx20161220

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...