SAHABAT BAIK.

Wednesday, November 24, 2010

AKU TAK BODOH filem...

"setiap manusia itu ada baik dan buruknya"
"sejahat mana manusia pun pasti ada kasih sayang dihatinya"

AKU TAK BODOH
adaptasi dari filem di Singapore.barisan pelakon walaupun ada yang baru dilihat namun gandingan dari pelakon-pelakon hebat tanahair menjadikan olahan filem ini begitu cantik dan memberi 1001 pengajaran..setiap slot yg ditayangkan akan ada sesuatu yang akan anda dapat..ala2 melihat iklan di tv..setiap iklan yg pendek itu memberi sejuta maksud yang tersembunyi..jalan ceritanya tidak kering dengan idea yang kelakar namun memberi didikan yang mendalam khasnya kepada Guru macam saya dan Ibu Bapa serta masyarakat lain..betul2 diadun mengikut pandangan dunia dari seorang kanak2 dan remaja..inilah satu2nya cerita di Malaysia yang membantu jutaan kanak2 dan remaja khasnya pelajar sekolah untuk menampakkan apa sebenarnya yang terbuku dalam diri mereka..gejala melawan guru, melawan kata ibu bapa, samseng dan sebagainya ditersiratkan dalam filem ini..yang pasti setelah selesai melihat semua perjalanan filem ini terdetik di hatiku "aku harus menjadi guru yang dapat melihat dunia semua pelajarku seperti dunia 3 pelakon remaja dalam cerita ini"

ni watak adik beradik dalam citer tu..watak utama yer..lucu tgk gelagat mereka berdua ni..kalau nak tahu lebih lanjut silalah ke pawagam berhampiran yer..hehehe
WAJAH-WAJAH PELAKON AKU TAK BODOH 

korang kenal ni kan..pengacara TV3..fitri..dia bukan pelakon dalam filem tu yer..but penonton juga sekali dengan MC..hihi..kawan lama masa pesta pantun USM ..
 
ni watak adik beradik dalam citer tu..watak utama yer..lucu tgk gelagat mereka berdua ni..kalau nak tahu lebih lanjut silalah ke pawagam berhampiran yer..hehehe
ni ariel..pelakon utama juga dalam filem tu..best dia nie..tak sombong..maybe ada yang cakap mcm tak kenal je dia nie..dia ni dulu popular citer kat tv3 tu..2 tahun berehat untuk lakonan dan kemunculan semula dalam filem nie...

APA AKU DAPAT DARI FILEM NI
1. hidup ni kadang2 kita berjumpa dengan manusia yang perilakunya teruk tetapi seharusnya kita faham semua itu terbentuk hasil daripada komunikasi persekitarannya...
2. bukan semua yang kita fikir itu betul..betul juga kepada orang lain...sebab tu kena saling hormat menghormati pandangan masing2..
3. aku nangis tgk citer ni sbb ada kaitan dengan hidupku..hahahhahahah..kantoi....

SUDIRMAN
"aku menulis bukan kerana nama"

2 comments:

Anonymous said...

Your style is very unique in comparison to other people
I've read stuff from. Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this site.


Feel free to surf to my web page :: appliance repair Wesley Chapel Florida Florida free estimates

chenlili said...

michael kors outlet
true religion jeans
louis vuitton outlet online
tiffany and co
louis vuitton
louboutin outlet
coach outlet
fitflops sale
oakley sunglasses sale
coach outlet
hzx20161220

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...