SAHABAT BAIK.

Wednesday, January 18, 2012

ALASAN MURID KEPADA GURU YANG LAWAK

Murid-murid yang sanggup berkorban untuk cikgunya.

1. PONTENG SEKOLAH:-Cuma mahu kurangkan beban cikgu.kalau kami semua datang ke sekolah nanti cikgu makin teruk kena jaga kami dan paling teruk makin banyak kerja cikgu untuk tanda-tanda buku soalan tu so kami ponteng untuk bantu ringankan kerja cikgu. Kesian cikgu banyak kerja...

2. MERAYAU DI LUAR KELAS:-Mahu tolong cikgu tengok ada kah org yang bgduh. selama ni bila orang bergaduh cikgu tidak tahu apa sebabnya jadi kalau kami jalan2 dapatlah kami tolong cikgu tengok2 kan kalau ada pergaduhan yang berlaku dan kami terus report sama cikgu.

3.MENIRU KETIKA PEPERIKSAAN:-untuk myenangkan kerja cikgu menanda krtas jwp supaya cikgu tidak sakit tangan dan supaya dakwat pen cikgu tdak habis dengan menanda yang salah2. Kalau meniru pasti banyak betul jadi kami nak tolong cikgu supaya tidak stress masa menanda kertas jawapan tu..

4. CONTENG MEJA:-Memupuk bakat terpendam.itu cara kami memupuk bakat terpendam kami sebab tu kami rasa patut untuk conteng meja agar bakat kami tu dapat dilihat oleh pelajar2 lain yang akan masuk kelas ini.

5. TIDAK SIAP HOMEWORK:-Untuk meguji kesabaran cikgu..haha
 
hahahhhaha..ni msej yang saya dapat di FB dari student..kelakar giler alasan mereka..hehehehhe
minggu orientasi sekolah so bz sikit

SUDIRMAN
aku menulis bukan kerna nama

7 comments:

||aLeaSaRa|| said...

SLM SGGH SINI CIKGU...OWH MCM2 RAGAM ANAK MURID YG BUATKAN PARA CIKGU HLG AKAL KDG2 YE TAK?

UNTUNG JADI CIKGU TAU SBB KELETAH DAN RAGAM MURID BUATKAN CIKGU SENTIASA KENA KREATIF DLM MENJAWAB BALIK SEGALA SOALAN DIORG HEHEHHEE...

NaZwA JaAfAr... said...

cegu dah merasa di beri komen macam ni...x tau apa plak komen dari pelajar2 bila saya mula mengajar nanti..hehe..ape2 pun...terima kasih kerana berkongsi..

hawiz said...

bestnyer jd cikgu..

Anonymous said...

[p]From these series, we can see something in Moncler . Theirs was the first jacket to be packed with down; a highly popular help the evolution of sportswear due to the lack of bulk generated by the down-filled [url=http://www.monclerfrancee.fr]moncler[/url] jacket . Luckily, [url=http://www.monclerdoudounee.fr]moncler doudoune homme[/url] recognizing a problem is the first step in finding a solution . moncler donna 2 winter season moncler women coats new pattern goods on monclervest-boots, it may well let you obtain a specified emotions from moncler on the net sustain . Standing in the chill,what can make you straight and more pretty?Moncler Vos Navy Down Coats are the key you hold in hand,produced by fine down material and fitted design enhancing your looking . Moncler's support utilizing layout documenting labels for example Fendi collectively with Balenciaga has obtained fulfill it all developing [url=http://www.monclersoldehomme.fr]moncler homme[/url] utilization of a good offer more point . Before you purchase a single for by [url=http://www.monclerfrancee.fr] moncler france[/url] yourself you can also have a look at some buyer reviews to support purchase the merchandise that would match your specifications . Welcome to subscribe to us! Posted in Scarves Moncler cheap, Moncler outlet, Moncler outlet sale, Moncler sale, Moncler providing outlet, Scarves [url=http://www.monclersoldehomme.fr]moncler soldes[/url] Owning Moncler in forward of your time is pretty considerable Posted on September 8, 2011 by admin Yesterday it experienced been chilly every solitary among the the sudden . The company is aimed at giving discounts through winter season and [url=http://www.monclerfrancee.fr] moncler femme[/url] therefore the customer possesses an added bonus over these.[/p]

ninest123 said...

louis vuitton, nike free, ugg boots, ralph lauren pas cher, kate spade outlet, louis vuitton, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, louis vuitton, louboutin outlet, longchamp outlet, tory burch outlet, uggs on sale, ray ban sunglasses, louis vuitton outlet, nike air max, cheap oakley sunglasses, nike outlet, longchamp, polo ralph lauren outlet, prada handbags, nike free, nike roshe run, ray ban sunglasses, longchamp pas cher, tiffany and co, tiffany jewelry, air jordan pas cher, gucci outlet, louboutin pas cher, replica watches, jordan shoes, michael kors, oakley sunglasses, sac longchamp, polo ralph lauren outlet, nike air max, louboutin, oakley sunglasses, oakley sunglasses, longchamp outlet, oakley sunglasses, air max, burberry, ugg boots, replica watches, christian louboutin outlet, chanel handbags, prada outlet, louboutin shoes

ninest123 said...

moncler, moncler, thomas sabo, ugg pas cher, moncler outlet, moncler, canada goose uk, louis vuitton, marc jacobs, doudoune canada goose, canada goose, links of london, pandora charms, hollister, louis vuitton, pandora jewelry, toms shoes, moncler, coach outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, bottes ugg, louis vuitton, moncler, replica watches, moncler, louis vuitton, pandora jewelry, juicy couture outlet, juicy couture outlet, montre pas cher, canada goose outlet, ugg boots uk, karen millen, canada goose outlet, canada goose, supra shoes, swarovski, sac louis vuitton pas cher, pandora charms, ugg,uggs,uggs canada, wedding dresses, swarovski crystal, canada goose, moncler, canada goose

chenlili said...

longchamp bags
tiffany jewelry
ray ban sunglasses
uggs on sale
red bottoms
michael kors handbags
uggs outlet
moncler jackets
rolex watches
ray ban lunettes
hzx20161220

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...