SAHABAT BAIK.

Monday, October 4, 2010

KISAH AKU DIPERANTAUAN..

uii..hari ni bz skit..awal pagi jam menunjukkan jam 530am..ihh..awal lagi lah..nak tidur jap lagi..celik je mata wahhhh..dah jam 630..mampus..mampus..lambat nie..bergegas mandi dalam keadaan yang cool tanpa memakai sabun cuma syampoo je terus kenakan pakaian biru dan tali leher biru..emm..nampak hensem aku ni kat cermin..(ayat biasa bila tgk cermin)..hahah..korang semua jangan tipulah sbb gue tau semua korang gitu kan..tgk cermin je mesti cakap dalam diri "hensemnya aku"..cantiknya aku..hahahah..korang gelak bermakna betullah tu kan??hihihihihi..teruskan ketawa yer sampai air liur terkeluar n kalau ble siap berguling-guling lagi biar mak bapa korang tgk ingat korang ni ada gila sawan tak pun paling down skit di panggil gila babi..huhuhuhuhu..yeh..kisah di perantauan bermula n mcm biasa kena naik kapal yg ramai awek cun2 pramugarinya..huhuhuhuu
 
Time kat atas kapal ni adakah patut gue yang tinggi 180cm ni dibagi duduk kat tengah2 dan sebelah kanan gue tu ada orang tua ntah sapa dan disebelah lagi makcik2 ala Rosnah Mat Haris..asik tido berdengkur je..mcm gue nak masukkan je ujung kasut ni kat mulut dia..hehehe..nak terkencing lah makcik oii..mcm mana aku nak lalu kalau makcik tido..wahh..wah...

 
emm...sampai2 je sana..kat mana tu??alahai..tgk lah atas tu..hihi..member aku asik mesej !!!!dia sesak lah..tgh cari parking lah apalah..ku tunggu2 juga dia bagitau kete dia kena curi ke..dia kena culik ke so dapatlah aku ambik kete kesayangan dia tu bawa plg sabah..sorry ye..hihi..tapi..gue tau tu semua teknik je n hati kecil gue yang jiwang ni pasti bhawa mamat tu dah ada kat luar menunggu..dan..hahahahha..mmg sah2 dia da ada kat luar tgh duduk kat tepi dinding ala2 pengemis jalanan.,nasip baik tak da sapa lontar duit 5sen kat dia sbb muka mmg ada ala2 pengemis pun..hahahhaha..gurau je ye..ko tatap hensem BAH..(ehh..guna bahasa sabah skit)..

aku lupa apa nama tempat ni sbb asik sgt melihat bangunan tinggi sana sini...
 

 kat sini ni ada ikan tu kalau berdiri maybe setinggi gue..180..wah..rasa mcm nak bakar je ikan tu hidup2...hahahahhaha
 korang mesti kenal mamat ni kan ..kalau tak kenal tgk majalah remaja bulan ni dan utusan keluaran isnin yang lalu...terima kasih kepada mantap pelajar gue masa praktikum dulu sbb sudi bawa jalan.lain kali kunci kereta tu simpan elok2 tau ..penat cikgu ke ulu ke hilir mencari kunci tu..aduh..hahahahah...
p/s : nak poster satu...
nak frame bulat 1..
nak IPHONE 4 satu..hahahah
 ni gue..kaw ingat kaw dalam filem titanic nak buat skill tangan gitu..hahahhaha
depan gue time ni ada mamat ntah sapa tu asik senyum je tgk aku mcm nie
ble aku campak kasut sbb tali kasut tu dah terbuka ke muka dia..hihihi..
welcome tu singapore...JB kan dekat dengan Singapore...
time ni aku ngantuk betul..tunggu kawan member tu nak ajak ke rumah dia..tapi..sampai rumah dia ble2 aku tertidur..kau mampu buat mcm tu kat tpt orang yg ko tak kenal..hahahahha
emm..nampaknya pada 3okt bermula 9pm gue meninggalkan diri ke sabah semula..tu pemandangan dari atas kapal terbang..peduli apa aku dilarang on kan hp atas kapal.huahuahuahua...sedih rasanya sebab banyak kenangan2 manis yang tercipta di sana..terima kasih yang tidak terhingga kepada MAN or YOUALL..sebab dia suka sangat sebut perkataan ini..siapa2 jumpa dia  mesti ketawa sampai gigi palsu tercabut sebb lucu bangatttt...hahahhaha..terima kasih juga kepada insan memperkenalkan gue pada cho2 sejenis minuman yang begitu sedap sampaikan aku bawa pulang ke sabah..sedap siutt....

SUDIRMAN
"Didik Diri Dari HATI Untuk Menjadi Yang Terbaik"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...