SAHABAT BAIK.

Wednesday, October 6, 2010

APA SUDIRMAN BUAT BILA BOSAN??

salam..yeh..petang2 macam ni hujan pula..gue hanya baring di atas katil sambil mendengarkan lagu hindi "kaho na pyar hai..dil mera..sun li ko bekara rehei..kahano pyar hei..wah..ala2 hindi dah gue ni berguling-guling kat atas bukit..hahaha..(wah..kantoi aku suka hindi)..hihihi..hey!!!..beginilah kehidupan gue setiap hari mengalahkan anak dara tua sbb asik kunci diri dalam bilik je bkn apa..takut keluar dari bilik ramai pula awek melambai-lambai ala2 miss world sbb tgk mr. sudirman nie..hihihi.kau ble begitu kah??tak ble kan n aku pun yakin aku tak ble..kakakaka..ok3x..bila buring or bahasa lainnya bosan gue akan buat ini..

gue akan menggunakan cawan pemberian kesayangan gue ni untuk membuat minuman..minuman tu bukan minuman ala2 kampung ye tp ala2 desa je..hihi..minuman itu bukanlah mcm ali cafe or minuman yg kat TV iklan dia tu suami isteri berlari-lari n ada jin keluar bagi air lalu jerit "bini ku pun mau kuat"hihihihi..lucu iklan tu..
selepas itu.. gue akan makan roti ni..wah..korang mesti tak tau..roti ni tiada di jual di sabah..roti ni gue beli masa pulang dari johor baru2 nie..gue lalu depan epot (bahasa lain itu airport)n gue nampak roti ni.."makcik,saya nak semua roti ni"makcik tu pun ala2 ratu cantik dengan sari tergulung sana sini melilit pinggang mengira dalam senyuman  (suka lah tu gue beli semua)..hihi..kira2 punya kira semua ada 45..emm..beli je..huhuhu
 ni lagi best..hahahha..ada org perkenalkan gue minuman ni..gue tak tau apa nama minuman pelik tp sedap nie..but gue namakan ia "cho-cho"..mak dato rasa nak gigit ujung kaki yang banyak ulat tu je bila minum nie..sedap tau..mengalahkan apa2 jenis air didunia nie..air liurkah,kencingkah or apa2 saja..huhuhu..apa aku merepek nie..nak tau..pegilah kedai cari..sedap sgt..(namun, kat belakang tu warna putih ada maksud tu)...tq ye yang memberinya...
 yeh...sambil2 minum naikkan kaki atas kerusi ala2 orang tua dalam mana2 movie gue akan membaca majalah kesukaan gue..wah..banyak koleksi dah..majalah untuk lelaki tp yang pelik ada jg wanita suka membacanya..apa korang nak tgk di dalam tu..takkan nak tgk tips2 memilih seluar dalam lelaki untuk laki korang ke atau pun korang nak tgk tips mcm mana nak cukur bulu...hahahhaha..buang tabiat ke??huhuhu
 lepas minum "arggggg kenyang..rehat jap..lepas tu..ehh..kena jaga perut ni..nnti ada orang ingat gue ni hamil 2 bulan..huhuhu..angkat berat n senaman skit..kekalkan bentuk badan gue skrg ni..tinggi 180..wahhwahh..ingat aku ni tiang eletrik ke..bila jalan malam ada je cakap aku ni mcm hantu tinggi tu..org sabah cakap hantu langau..kekekekek..
yeh..setelah penat..gue akan membaca semua surat2 yang gue kumpul dari dulu..gue suka simpan apa sahaja yang orang bagi sama gue..kecik ke besarkah..gue akan simpan..ingat tak dlu movie MOHABBATEIN meletup kebabom gitu..kan citer tu guna daun..nah..aku dan pelajar asrama tak terkecuali..bagi awek surat semua gunting kertas bentuk daun..but..mereka tak dapat kalahkah gue sbb gue guna daun sebenar ok...you all mampu??heheheh.jiwang kan gue..romantik gitu...
dan akhirnya untuk melengkapkan petang gue yang boring ni gue akan tgk citer..hihihi..gue suka tgk citer korean n hindi sbb bl tgk tu ble2 air mata jatuh..menghayati lah kununnya..wek..buat malu je..hahahha..itulah gue..tak suka nak sembunyikan diri sendiri..jadilah diri sendiri kan..betul tak..k..nak tgk movie nie..huhuhuhu..


SUDIRMAN
"Didik Diri Dari HATI Untuk Menjadi Yang Terbaik"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...